Wat heb je aan onze vriendschap?

Samen is leuker dan alleen! Dat vinden wij niet alleen als persoon maar ook als bestuur van de stichting. Daarom kan je vriend worden van de stichting. Hiermee ondersteun je niet alleen de initiatieven van de stichting maar verzeker je jezelf ook van een plek op ons jaarlijks terugkerend ‘vrienden-feestje’. En zeg nou zelf, wie wil dat nou niet?

Een vriendschap ga je aan op persoonlijke titel en is dus geen zakelijke aangelegenheid. Onze vriendschappen zijn niet inwisselbaar of overdraagbaar aan anderen.

Voor slechts 100 euro per kalenderjaar ben je welkom in onze vriendengroep. Als vriend wordt je als eerste geïnformeerd over de ontwikkelingen van de stichting, nieuwe evenementen, heb je de mogelijkheid om als eerste een kaartje te kopen voor een event en ontvang je 10% korting.

Daarnaast vieren we ieder jaar een feestje met onze vrienden waar onze vriendschap centraal staat en we de inhoud even achterwege laten.