Traineeship

Als young professional binnen onze branche heb je al veel vakinhoudelijke kennis opgedaan. Jouw kennis, vaardigheden en persoonlijkheid hebben ervoor gezorgd dat je inmiddels een eerste stap hebt gezet op jouw carrièrepad binnen de klantcontactbranche.

Met ons programma willen we de nieuwe generatie graag verder op weg helpen binnen de branche. Dit doen we met aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en door het tonen van de volledige klantcontactbranche. Het programma is niet gericht op specifieke functies en is toegankelijk voor iedereen die maximaal 2 jaar leidinggevende ervaring heeft binnen de branche. Wij geloven er heilig in dat als we de talenten vanuit meerdere organisaties aan elkaar verbinden, we de basis leggen voor een netwerk van mensen die het nieuwe geluid verder kunnen dragen. Dat is dan ook het unieke aan dit trainingsprogramma: het is breder dan alleen jouw eigen organisatie en door het bedrijfsoverstijgende karakter leer je de branche écht goed kennen. De ideale start van jouw carrière binnen ons prachtige vakgebied.

Na 9 maanden:

• heb je een hoge mate van zelfbewustzijn
     je weet waar je écht energie van krijgt
     je staat steviger voor wie jij bent en hebt jouw persoonlijk leiderschap versterkt
     je hebt een duidelijk beeld van jouw talenten en hoe je deze kan inzetten om het gewenste resultaat te behalen
  • weet je jouw frisse blik en unieke kijk (een nieuw geluid) te uiten en in te zetten om blijvende
    verbeteringen te realiseren
  • heb je je ontwikkeld qua hoe jij je verhoudt tot de ander: hoe beweeg je effectief mee met de
    verschillende (stijlen van) mensen waar je mee te maken krijgt in je dagelijkse realiteit?
  • heb je tools om met de veranderingen en hectiek die ons werkveld met zich meebrengt om te gaan
  • heb je met én van andere young professionals geleerd, wat zorgt voor een uniek netwerk binnen onze
    branche
  • heb je kennisgemaakt met onze ambassadeurs en een uitgebreide verkenning gehad van de volledige
    breedte van ons vakgebied

Jouw deelname aan het programma heeft een blijvende impact op jou, je werk en de mensen om je heen.

In Juni 2023 start de nieuwe editie van het programma. De groep bestaat uit maximaal 12 deelnemers.

Het programma, dat ongeveer 9 maanden duurt, bestaat uit:

 Een kennismakingsgesprek
 2-daagse kick off sessie
 Meerdere trainingsdagen
 Individuele coaching
 Intervisie
 Meerdere kennissessies
 Gratis toegang tot alle evenementen van Stichting Een Nieuw Geluid
 Bedrijfsbezoeken
 Afsluitende sessie

Je wordt begeleid door ervaren en bevlogen trainers en jouw persoonlijke coach. Vanuit het vakgebied zijn onze ambassadeurs ook nauw betrokken bij het programma. Het programma is speciaal voor Stichting Een Nieuw Geluid ontwikkeld met Breaking Habits (http://www.breakinghabits.nl) en Managing Happiness (http://www.managinghappiness.nl/)

Kosten voor het volledige programma zijn 6000 euro, exclusief BTW.

Wil jij deelnemen aan het programma? Of wil je het programma aanbieden aan iemand uit jouw team? Meld je dan direct aan voor het kennismakingsgesprek. Wil je meer informatie hebben? Stuur ons dan een mail met al jouw vragen, begeleid door je naam, telefoonnummer en de naam van de organisatie waar je voor werkt.