Wat kan je verwachten?

Ook in 2023 gaan we weer kleinschalige, informele sessies organiseren. Altijd gericht op een inhoudelijk gesprek en met toevoeging van ‘een nieuw geluid’. Houd deze pagina in de gaten om meer te weten te komen over de evenementen in 2023.

SAVE THE DATE! 25 mei 2023 zal de volgende editie plaatsvinden.

Op donderdag 25 mei gaan we met ons event dieper in op onze (en jullie) mislukkingen. Haaks op het mooie plaatje dat iedereen natuurlijk het liefste laat zien, willen we juist de voorbeelden van alle gebeurtenissen die niet zo mooi geweest zijn (of zelfs ronduit lelijk) uitdiepen samen met jullie. We hebben bij onze vorige events gezien hoe verbindend het werkt als we echt met elkaar delen en eerlijk durven zijn. We geven dit event daarom het volgende thema mee:

MISLUKKEN – mogen er nog fouten gemaakt worden?

Als je deelneemt aan het event verwachten we daarom dat je in alle eerlijkheid durft te delen met de groep wanneer jij onderdeel bent geweest van iets waar je je (inmiddels) voor schaamt, wat dat je geleerd heeft en hoe je er nu op terugkijkt.

Het gaat dit keer om een digitale sessie, van 14:00 – 16:00.

Ben jij erbij? Stuur dan even een mail (info@stichtingeennieuwgeluid.nl) zodat we je van de link kunnen voorzien.

Hopelijk tot de 25e!