Hieronder vind je degenen die zich Ambassadeur van de stichting mogen noemen:
Maarten Copini
Hi, ik ben Maarten Copini en ben als Customer Experience Practice Lead Europe bij NTT Ltd. verantwoordelijk voor onze CX-business in Europa. Ik werk ruim 23 jaar in de CX-branche en heb mij in die tijd als onder andere trainer en consultant, vooral beziggehouden met anderen vertellen hoe het beter kan. En dan voornamelijk hoe customer experience beter kan door de juiste inzet van de juiste technologie.
Professioneel betweter dus [insert winking face emoji here], maar in de praktijk luister ik toch vooral naar de behoeften van klanten en medewerkers. Want dat is wat ons vak in klantcontact mooi maakt; echt luisteren en begrijpen. En dat heb ik de afgelopen 23 jaar geleerd van andere betweters in de branche, van wie ik ook nog eens de passie voor ons vak heb meegekregen. Ik zal me er als ambassadeur van Stichting Een Nieuw Geluid dan ook met plezier voor inzetten om ‘nieuwkomers’ in onze mooie branche kennis te laten maken met deze passie voor luisteren en met andere betweters.
Sebas Meekel
Mijn naam is Sebas Meekel, Business Consultant bij SUSA. Inmiddels ben ik 5 jaar actief in de klantcontactbranche, waarbij eruit springt dat dit een supertoffe branche is met een netwerk dat graag bijdraagt. Daarin is het initiatief van deze stichting een hele mooie toevoeging om nog meer te focussen op de mooie dingen die allemaal in deze branche gebeuren: want we mogen écht trots zijn op de branche!
Daarnaast sluit de focus op de talenten van de toekomst binnen deze branche goed aan bij de visie van SUSA- maar zeker ook mijn eigen visie. De eerste periode in een branche is bepalend voor de toekomst die je hierin hebt: mooi om hier samen met de stichting een bijdrage aan te kunnen leveren!
Richard Padt
Een nieuw geluid? Ja, dan ben ik nieuwsgierig. Want als je houdt wat je nu hebt, dan hou je ook wat je nu hebt.
Vernieuwing is een natuurlijk iets in mijn leven. Altijd denken wat kan Beter, Anders en Slimmer. Of ik nu uiteten ga, op vakantie ben of in mijn werk bij Blokker.
Als Head of het Service center Blokker hou ik mij bezig met de operationele kant van onze 400 winkels (offline) en met de klantenservice Blokker (vooral online), vooral gericht dus op het verbeteren, vernieuwen van de touchpoints van onze klant.
Graag steun ik de Stichting Een Nieuw Geluid om nieuw talent in de branche te begeleiden en uit te dagen om continue beter, anders en slimmer te denken vanuit een praktische en realistische benadering. Ik kijk er naar uit, tot snel!
Fun Zeegers
Klantcontact is een mooi vakgebied. Het heeft mij persoonlijk de afgelopen 20 jaar mooie kansen geboden en biedt veel kansen en mogelijkheden voor mensen die nog relatief vooraan in hun carrière staan. Tegenlijkertijd heeft klantcontact als branche in het algemeen, en werken-in-klantcontact in het bijzonder, te maken met een uitdaging op het gebeid van imago. De stichting Een Nieuw Geluid stelt zich ten doel om Nederland een beetje klantvriendelijker te maken en het vakgebied wat toegankelijker te maken. Daar draag ik als ambassadeur / mentor graag een steentje aan bij.
Kim Vermuë
Hi! Mijn naam is Kim Vermuë en ik mag mij ambassadeur noemen van Stichting Een Nieuw Geluid. Een initiatief dat ik omarm, en waarvan ik had gewenst dat die ‘in mijn tijd’ (lees: 16 jaar terug toen ik toevalligerwijs in de branche belandde) bestond. Ten opzichte van 16 jaar terug is de contactcenterbranche beter, leuker, slimmer en ambitieuzer geworden. Klantcontact is een echt vak geworden! Toch heerst er soms nog een wat negatief sentiment rondom dit mooie vak. Middels de stichting geven we beginnende branchetalenten en young professionals de mogelijkheid om in de gehele breedte van de branche kennis, netwerk en houvast te bieden voor de toekomst. Want het vak is breed: van WFM tot training en van technologische mogelijkheden tot het ontwikkelen van medewerkers. Niet voor niets geldt het voor velen dat wanneer je eenmaal in de klantcontactbranche belandt, je er niet snel meer uit gaat. Maar wanneer je als young professional net aan het begin van je carrière staat, of wanneer de branche nog relatief nieuw voor je is, is het goed om te ontdekken wat de branche in de breedte te bieden heeft. Onder andere het trainingsprogramma van ‘Een Nieuw Geluid’, maar ook de vele andere initiatieven vanuit de stichting gaan hierbij helpen. Heb je vragen? Schroom dan vooral niet om mij te contacten. Of word vriend van de Stichting, en dan komen we elkaar sowieso tegen. Hopelijk tot snel!
Paul den Uijl
Hallo, ik ben Paul den Uijl, meer dan 20 jaar actief binnen klantcontact en de IT-sector, ben gepassioneerd waarde te creëren voor mijn klanten, medewerkers en partners.
Ik geloof dat technologie een krachtig middel is binnen klantcontact en zorgt voor verbetering, maar dat het ook ethisch en verantwoord moet worden gebruikt.
Daarom zet ik me in voor het bevorderen van de digitale transformatie met respect voor de menselijke waarden en de planeet.
Ben oprichter van huXam en inTECHrity. huXam is een organisatie waar wij collega’s hun persoonlijke en professionele doelen helpen te realiseren middels coaching, training en mentoring. huXam is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen van innovatieve en duurzame oplossingen binnen klantcontact op het gebied van CRM, kennismanagement, integraties, CX, 360 graden customer view, WFM maar ook met toepassen van kunstmatige intelligentie en BI, alles met oog voor informatiebeveiliging en privacy.
Gerrit Piksen
De klant centraal, daar gaat het wat mij betreft over. Ik ben een gedreven mensenmanager die richting en sturing aan een groep kan geven. Onder meer door het stellen van heldere en pragmatische doelen, waarbij de input vanuit de klant erg belangrijk is. Om echt verandering en beweging voor elkaar te krijgen vind ik het belangrijk om iedereen bij elkaar te brengen en te houden, breder dan alleen het eigen team. Want de klant kijkt immers ook breder.
Loyaliteit van klanten is en blijft een boeiend fenomeen waarin je nooit uitgeleerd bent. Zo geloof ik er sterk in dat de bedrijven die in de toekomst willen overleven niet alleen een goede customer experience moeten leveren aan klanten maar ook een sterke sustainability experience moeten. Klanten verwachten meer en meer dat bedrijven ook een maatschappelijke rol pakken en daarmee oog voor de mens en maatschappij hebben. Weer een nieuwe en boeiende fase in klantloyaliteit. Ik schrijf hier ook regelmatig over op onze eigen website: www.marketresponse.nl en op marketingfacts.nl Daarnaast ben ik schrijver van het boek Ontmoet de Xceptionals, top 3 boeken bij PIM literatuurprijs 2020 en longlist Managementbeoek van het jaar 2021. In 2018 heb ik meegeschreven aan boek Klote Klanten 3.0
Ik ben sinds 1998 betrokken bij de, toen nog, call center wereld. Vooral veel onderzoek naar klantbeleving gedaan en sinds 10 jaar projectleider van de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland.
Naast mijn werk ben ik in het dagelijks leven vader van twee dochters, woon ik samen in Amersfoort en is, naast erop uit trekken met onze vouwwagen, sport mijn grootste hobby. Voetbal (zelf en (live) kijken), skiën, snooker en golf hebben daarbij mijn meeste interesse.
Stefan van Veen
Hey! Tof dat je meer interesse hebt in de ambassadeurs! Ik ben Stefan van Veen, een totale WFM-nerd die gek is op reizen. Totale passie voor service. Met een hoge standaard!
Inmiddels meer dan 15 jaar aan de slag in de branche, dat begon zoals zo velen met mij aan de telefoon. Inmiddels een brede achtergrond van Fortune 500 met tienduizenden agents tot non-profit klantenservices van 15 medewerkers.
Agent, consultant, management. Het heeft mij laten zien dat we een mooi vakgebied hebben en dat ik nog veel meer van deze wereld wil zien!
Voor nieuwe geluiden moet je goed kunnen luisteren en openstaan voor andere en onbekende stemmen of meningen. De enige constante in het leven is verandering en deze stichting is er duidelijk één voor het betere van ons vak! Dus zo was vanaf de eerste blog mijn interesse gewekt en inmiddels zijn we hier.
Graag help ik de stichting waar nodig, samen mooie dingen doen, of dat nou via de evenementen of het traineeship is maakt niet uit. Ik ben erbij als ik niet ergens op een tropisch eiland zit!